søndag 21. juni 2015

Nettbutikk

Da har jeg kastet meg ut i det ukjente :-) NETTBUTIKK!

Hvordan skal dette gå?
Har lenge hatt en drøm om egen nettbutikk, men aldri våget å ta det store spranget. Nå er det altså gjort, og jeg kan titulere meg som "butikkeier".

Vet ikke om det er et godt valg - TaBetalt - men her kan en legge inn ubegrenset antall produkter uten at det må betales månedsavgift. Helt gratis altså. Men det finnes begrensninger når du har en gratis konto. Får se hvordan det vil gå.

Kanskje jeg skulle valgt Epla eller Ravelry, men jeg hadde lyst til å prøve meg på egne ben først.
Artig er det i hvertfall å prøve noe nytt.

Salg eller ikke salg - har høstet (høster) nye erfaringer. Og foreløpig har jeg bare lagt inn to produkter. Kommer flere etter hvert.

Her er et skjermbilde av butikken min.

Og har du lyst til å besøke den er du hjertelig velkommen til Kjerstis Håndarbeid!
Som sagt så kommer det flere produkter etter hvert.
Nå er jeg i innlæringsfasen over hvordan jeg skal få presentert produktene best mulig.
Jeg tar gjerne imot ros og ris for å kunne gjøre den bedre.

Her er linken: 
 http://kjerstishandarbeid.tabetalt.no/
(Du må merke linken og velge åpne link i ny fane)

Du finner linken under Favorittsider også, øverst til venstre. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar