mandag 1. juni 2015

Det er lov å drømme

Sitter her med en topp som strikkes med Soft Silk fra Mer Garn.

Ikke det beste garnet å strikke med, men toppen tror jeg blir fin, selv om jeg ikke har noen oppskrift. Og i tillegg er dette et såkalt "tiårsprosjekt". Tas frem bare når jeg ikke har annet håndarbeid for hånden. Så det vil nok ta sin tid før toppen er ferdig.

Ser på soddbøtta (som jeg bruker denne gang) der garnnøstet hopper opp og ned. Garnet kjøpes i hesper, og da vet alle som strikker at garnnøstet lever sitt eget liv under arbeidet og bør passes på. Denne gang ble "lekegrinden" sen soddbøtte. Og jeg tenker på den fine nøstekoppen jeg så på nettet her om dagen. Den skulle jeg gjerne hatt.

Men med en pris på 300 kroner og frakt fra USA blir kostnaden litt i drøyeste laget synes jeg. Jeg får ha øynene oppe og se om det ikke finnes noen fine her til lands :-) Kanskje jeg skal prøve og lage en selv i betong. Vi får se ....

Den er nå søt da :-)  Du finner den på Etsy hos Heidshoppe.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar